fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 12739
تاریخ انتشار : 29 شهریور 1391 10:21

جنو راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی را با هم ترکیب می کند

شرکت جنو (Genoo)، یکی از عرضه کنندگان نرم افزارهای فروش، از ارایه یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای کسب و کارهای کوچک و متوسط خبر داده که با راهکارهای بازاریابی یکپارچه شده است.

همکاران سیستم- شرکت جنو از جمله عرضه‌کنندگان راهکارهای بازاریابی مبتنی بر فناوری پردازش ابری است که راهکارهای آنلاین خود در این زمینه را با اتوماسیون‌های بازاریابی یکپارچه کرده است. راهکارهای آنلاین و اتوماسیون بازاریابی این شرکت غالبا از سوی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.
راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت جنو که سیلزویو (SalesView) نام دارد، در حال حاضر با پلت فرم‌های عرضه شده از سوی شرکت‌های بزرگی مثل سیلزفورس یکپارچه شده و بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب است. این راهکار به ویژه از آن جهت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مناسب است که پیچیدگی‌های راهکارهای بزرگ‌تر را ندارد. به گفته رییس شرکت جنو، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک هزاران دلار را صرف خرید سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری و راهکارهایی در این زمینه می‌کنند که نیاز چندانی به آنها ندارند و یا استفاده از آنها زمان زیادی می‌برد. پلت فرم شرکت جنو دارای محیط ساده‌ای است و برای کسب‌وکارهای کوچک یک تک صفحه ایجاد می‌کند که برای هرکدام از کارکنان و متصدیان فروش شرکت‌های کاربر قابل استفاده است.
راهکار سیلزویو با راهکارهای بازاریابی نیز یکپارچه شده است و متصدیان فروش می‌توانند از آن برای یافتن مشتریان جدید استفاده کنند. متصدیان فروش به کمک این پلت فرم می‌توانند با مطالعه و بررسی علایق و فعالیت‌های مشتریان بالقوه، آنها را شناسایی و تبلیغات خود را بر روی آنها متمرکز کنند و حتی از طریق ایمیل و سایر ابزار ارتباطی با آنها ارتباط مستقیم برقرار کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :