افزوده شدن سرویس پخش ویدیو به فیس بوک
فیس بوک سرویس جدید پخش ویدیویی را در اختیار کاربرانش می گذارد که این شرکت را در برابر یوتیوب و شبکه های تلویزیونی قرار می دهد.
فناوران- کاربران فیس بوک به زودی یک گزینه به نام واچ (Watch) را مشاهده خواهند کرد که برنامه های مختلفی را در اختیار کاربران می گذارد. برخی از برنامه های واچ به واسطه خود فیس بوک تولید می شود. فیس بوک واچ طوری طراحی شده که کاربران بر اساس آنچه دوستان شان تماشا می کنند، بتوانند برنامه های جدیدی را پیدا کنند و ببینند. بینندگان همچنین قادر خواهند بود تا نظرات دیگر کاربران را حین تماشا بخوانند و با دوستان و گروه های مخصوص برنامه های واچ در ارتباط باشند. این سرویس با تمام دستگاه های موبایل، کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ ها و تلویزیون های هوشمند سازگار است. فیس بوک مدتی است که امکان پخش ویدیو را دارد، اما تاکنون این امکان بیشتر برای انتشار ویدیوهای آماتوری یا همرسانی بخش های کوتاه خبری رسانه ها استفاده شده است. واچ می تواند ظرفیت جدیدی برای کسب درآمد را برای فیس بوک و اپلیکیشن های آن ایجاد کند و احتمالا قبل و در طول نمایش برنامه های تبلیغاتی پخش خواهد شد. فیس بوک واچ اول در آمریکا استفاده می شود و بعدا در در کشورهای دیگر.