آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 225974
تاریخ انتشار : 7 آذر 1396 11:1
تعداد بازدید : 708

آمادگی 118 برای اعلام شماره تلفن ثابت دیگر اپراتورها

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به سکوت مقررات، مخابرات موظف به ثبت و اعلام شماره تلفن های ثابت واگذار شده ازسوی بخش خصوصی در 118 نیست اما مخابرات آمادگی دارد با دریافت هزینه، به این شماره ها نیز پاسخگویی کند.

فارس- داوود زارعیان در پاسخ به این سوال که با ورود شرکت های خصوصی (اپراتورهای FCP) به بازار تلفن ثابت آیا شماره خطوط تلفن ثابت واگذار شده ازسوی این شرکت ها نیز باید در سامانه 118 پاسخ گویی شود، اظهار داشت: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که ارایه خدمات 118 به شرکت مخابرات ایران را تکلیف می کند، درباره ارایه خدمات شرکت های خصوصی سکوت کرده است.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به سکوت آیین نامه در این زمینه، شرکت مخابرات ایران موظف به ثبت، اعلام و پاسخگویی به شماره های ثابت بخش خصوصی در سامانه 118 نیست.
وی افزود: در حال حاضر مرکز 118 با 3 هزار کارمند بخش خصوصی با هزینه مخابرات اداره می شود که میزان تماس ها، هزینه سالانه مرکز و هزینه به ازای هر تماس مشخص است.
زارعیان گفت: البته معتقدیم ایجاد مراکز پاسخگویی موازی منطقی نیست و از این رو شرکت مخابرات آمادگی دارد در ازای دریافت هزینه مربوطه، پاسخگویی به شماره های ثابت شرکـت های خصوصی را نیز انجام دهد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :