آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 226169
تاریخ انتشار : 9 آذر 1396 9:2
تعداد بازدید : 709

طرح ارزیابی رضایتمندی ذینفعان از خدمات حوزه فاوا شروع شد

معاون توسعه مدیریت و امور منابع رگولاتوری از آغاز طرح ارزیابی رضایتمندی ذینفعان از خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از دیروز (چهارشنبه) خبر داد.

روابط عمومی ارتباطات- مازیار کشاورز معاون توسعه مدیریت و امور منابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه طرح سنجش رضایت ذینفعان، مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات را شامل می شود گفت: در بخش مربوط به مردم رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می شود. 
وی افزود: در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه های پرداختی، نحوه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنایی آنان با رگولاتوری و... سنجش می شود.
کشاورز درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از امروز (چهارشنبه) تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرسsurvey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :