آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 240838
تاریخ انتشار : 4 تیر 1397 13:13
تعداد بازدید : 781

دلیل عرضه دیرهنگام پرچمدار HTC

در پی انتشار خبرهای مبنی بر تأخیر عرضه U12 پلاس، اچ تی سی به منظور شفاف سازی موضوع، در اطلاعیه ای رسمی توضیحاتی ارایه کرد.

فناوران - مدتی قبل پیش فروش یو ۱۲ پلاس اچ تی سی آغاز شد و کاربران بسیاری از طریق سایت رسمی اچ تی سی یا سایت آمازون اقدام به خرید این گوشی کردند. بی شک خریداران انتظار دارند طبق زمان بندی اعلام شده از سوی شرکت، گوشی های خود را دریافت کنند. ولی خبرهای مختلفی منتشر شده بود که ظاهرا عرضه گوشی های پیش خرید شده با مشکلاتی مواجه شده است.
عرضه گوشی به کاربرانی که از طریق سایت رسمی HTC سفارش خود را ثبت کرده باشند، آغاز شده است؛ ولی کاربرانی که از طریق سایت آمازون مسیر پیش سفارش را طی کرده اند، به این زودی گوشی خود را دریافت نخواهند کرد و باید تا ماه اوت (اواسط مردادماه) منتظر بمانند تا اچ تی سی عرضه گوشی را برای این کاربران آغاز کند. اچ تی سی به منظور شفاف سازی موضوع، اطلاعیه ای منتشر کرد و رسما به خریداران اعلام کرد که جای نگرانی وجود ندارد. ظاهرا در اثر بروز یک خطای سیستمی، برخی سفارش ها لغو شده بودند و همین مساله باعث بروز مشکل برای تعدادی از کاربران شده بود. 
HTC در متن اطلاعیه اچ تی سی آمده است که به دلیل بروز خطای سیستمی، برخی از سفارش های خرید یو ۱۲ پلاس، «لغوشده » اعلام شدند. ما از بروز این خطای سیستمی مطلع هستیم و قطعا با کاربرانی که دچار چنین مشکلی شده اند، به ‎صورت مستقیم تماس خواهیم گرفت. کاربران مطمئن باشند سفارش آن ها به زودی به دستشان خواهد رسید. ما خود را موظف می دانیم یو ۱۲ پلاس را در زمان مقرر به دست کاربرانی که مشتاق دریافت آن هستند برسانیم.
بر اساس اطلاعیه منتشرشده از سوی HTC، کاربرانی که در اثر خطای سیستم هم دچار مشکل شده بودند، گوشی پیش سفارش شده را در زمان مقرر دریافت خواهند کرد و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :