آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 242046
تاریخ انتشار : 2 مرداد 1397 11:27
تعداد بازدید : 632

آینده گوشی های هوشمند در دست جوانان

برند آنر _ برند مستقل گوشی هوشمند که متعلق به گروه هواوی است _ قصد دارد به زودی به یکی از سه برند برتر موبایل دنیا تبدیل شود.

فناوران - به گزارش  IDC، شرکت بین المللی داده ها، 1/5 میلیارد گوشی هوشمند در سال 2017 در جهان فروخته شده که این رقم  1/7 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است درحالیکه پیش بینی می شود این رقم تنها 1/4 درصد رشد در سال 2018 داشته باشد. 
در نیمه سال 2014، پنج برند گوشی هوشمند روی هم رفته کمتر از نیمی از بازار فروش را در اختیار داشتند و امسال این رقم به 60 درصد افزایش یافته است. در این محیط رقابتی سخت، آنر اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در 5 سال آینده به یکی از سه برند برتر جهان تبدیل شود. آنر در فاصله ماه های ژانویه و نوامبر سال 2017 یک رکورد دیگر ثبت کرد و به گزارش موسسه تحقیات بازار سینو، هم در بخش فروش و هم در بحث درآمد به صدر بازار گوشی های هوشمند در بازار چین رسید و برای مثال سری آنر ایکس، پرچمدار گوشی های آنر، تنها 40 میلیون تک فروشی به ثبت رساند و در چین 600 میلیون دلار فروش در یک روز داشت. 
آنر موفقيت خود را مدیون استراتژی ساده ای است: ارایه گوشی های هوشمند منطبق با آخرین تکنولوژی های روز و با قیمت بی نظیر که به خاطر طراحی پیشرفته و خاص با مشتریان به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کند.برای رسیدن به این اهداف، آنر از  طراحان، کارشناسان و شرکای صنعتی مختلفی کمک گرفت تا بتواند محصولات خلاقانه و جدیدی ایجاد کند و برای مثال بر بازار بازی های موبایلی تمرکز کرد و با این کار توانست با ارایه تکنولوژی جدید جی پی یو توربو (GPU Turbo)، در بازار بازی های موبایلی تمامی رقبای اندرویدی را پشت سر بگذارد و با کاهش 30 درصدی مصرف و بهبود 60 درصدی پردازش گرافیکی، حتی آیفون ایکس را در زمینه استفاده از گوشی هوشمند برای انواع بازی شکست دهد.
استراتژی برند دوگانه آنر_هوآوی، نقش پررنگی در ایجاد جدیدترین فناوری های مقرون به صرفه و قابل دسترس داشته است که به آنر اجازه می دهد از منابع غنی هوآوی و تکنولوژی های بکار رفته در آن کمک بگیرد.
تمایز عمده آنر در بازار فروش، یعنی تمرکز آن بر نسل جوان، متضمن موفقیت هر دو برند است و قطعا آنر تا رسیدن به هدفی که در پیش دارد یعنی تبدیل شدن به یکی از سه برند برتر جهان تا سال 2020 راه زیادی در پیش ندارد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :