شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی بیندیشند
کارشناس مدیریت تکنولوژی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت دلار برخی از شرکت های دانش بنیان می توانند خدمات خود را به بازار خارجی ارایه کرده و ارز وارد کشور کنند، گفت: در بازاریابی بیشتر به بازار داخل کشور فکر کرده ایم که این اشتباه است و باید به بازارهای خارجی نیز اندیشید.
ایسنا- امین خاکباز اظهار کرد: متاسفانه برخی از کالاهای وارداتی به دلیل اینکه مشابه داخلی دارند، با نامی دیگر وارد می شوند. وی افزود: شرکت هایی که قرار است با تکنولوژی روز کار کنند، برای تولید محصول به مواد، قطعات، امکانات و زیرساخت نیاز دارند و تا رسیدن به محصول نیز باید هزینه بسیاری صرف کنند که تسهیلات ارائه شده تنها بخشی از این موارد را پوشش می دهد.