آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 252057
تاریخ انتشار : 17 دی 1397 10:49
تعداد بازدید : 978

رییس کمیسیون امور رفاهی سازمان نصر تهران:

پروژه آی کارت بهار ۹۸ به بهره برداری می‎رسد

رییس کمیسیون امور رفاهی و اجتماعی سازمان نظام صنفی رایانه‎ای استان تهران گفت: هدف کمیسیون این است که حس وفاداری اعضای صنف به جامعه صنفی را تقویت کند و رسالت صنف را به خوبی به انجام برساند.
undefined
فناوران – به گفته مریم خاوازی، کمیسیون رفاهی و اجتماعی از 5 کارگروه فرهنگی و هنری و گردشگری، ورزشی، بهداشت و درمان، تسهیلات و کارگروه مسوولیت اجتماعی تتشکیل شده است و پشت تشکیلات و کارگروه های این کمیسیون اهداف دوراندیشانه دیگری هم در نظر گرفته شده است. از جمله پروژه i Card  که قرار است خدمات رفاهی را با قیمت کمتر و به صورت طرح های ویژه و با تخفیف به اعضا خود ارایه بدهد.
خاوازی در این خصوص گفت: هدف i card  تنها ارایه خدمات با تخفیف نیست بلکه در شرایط اقتصادی کنونی i Card می تواند باعث رونق کسب و کارهای این حوزه نیز بشود. کسب و کارهایی که محصولات عمومی یا حتی خاص دارند می توانند مشتریان بیشتری از میان اعضای صنف پیدا کنند و در نهایت این موضوع به نفع اکوسیسیتم خواهد بود و در حالت بدبینانه ما انتظار داریم تا بهار ۹۸ پروژه آی کارت به بهره برداری برسد.
وی افزود: برگزاری چهاردهمین دوره جام فوتسال انفورماتیک و برگزاری مسابقات شطرنج و والیبال در دو بخش مردان و زنان از جمله مواردی است که در کمیسیون پیگیری می‎شود. هدف ما این است که در این صنف یک جامعه با نشاط و سلامت را داشته باشیم. در شرایط سخت و بحرانی که اکنون تمام جامعه درگیر آن است، این که افراد بتوانند یک زندگی سالم و با نشاط داشته باشند باعث می ‎شود بتوانند با آرامش و بازدهی بالا مسیر کسب و کارشان را نیز پیش ببرند. هدف اصلی این است که در حد توانمان باعث بهبود سلام جسمی و روانی اعضا باشیم و کمک کنیم مسائل رفاهی اعضای سازمان با هم افزایی این جامعه بزرگ بهتر پیش برود.
خاوازی به ثمر رسیدن تلاش‎های کمیسیون را انگیزه‎ای برای مشارکت بیشتر اعضا در آینده دانست و گفت: وقتی طرح‎ها و برنامه‎هایی که ریخته‎ایم به نتیجه برسند انگیزه افراد برای مشارکت و گرفتن گوشه‎ای از کار بیشتر خواهد شد. عملکرد ما و اطلاع‎رسانی بیشتر درباره آنها، اعضای بیشتری را تشویق به مشارکت خواهد کرد. من معتقدم تا زمانی که عملکرد خوبی از خود نشان ندهیم نباید انتظار مشارکت زیادی را هم داشته باشیم. باید برنامه هایی بگذاریم تا اعضای صنف بتوانند نیازها و نظرات خود را بیان کنند. ممکن است موضوعاتی وجود داشته باشند که ما  به طور دقیق از آنها اطلاع نداشته باشیم. به نظرم گسترده شدن ارتباطات و توسعه مشارکت می تواند از هر جهت به نفع کمیسیون امور رفاهی و اجتماعی باشد و روند نیل به اهداف را بسیار بهبود ببخشد. 
رییس کمیسیون رفاهی بر این باور است که انجام اهدافی که کمیسیون در نظر گرفته نیاز به مشارکت بیشتری دارد. عدم مشارکت و حضور فعال اعضا باعث کند شدن روند می‎شود. با وجود اینکه تصمیم‎گیری‎ها به سرعت و با هم اندیشی صورت می‎گیرد اما در اجرا هنوز مشکلاتی وجود دارد. خاوازی معتقد است که اعضای کمیسیون باید نقش‎های اجرایی بگیرند و محدودیت منابع انسانی در دبیرخانه را تا حدودی جبران کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :