مدیرفروش توسن:
بنگاه های اقتصادی باید مسوولیت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهند
مدیر فروش شرکت توسن درباره جایگاه CSR در شرکت ها گفت: مسوولیت اجتماعی در جامعه ما کمی تازگی دارد و در چند سال اخیر برخی شرکت های بزرگ و کوچک به این سمت رفته اند. در دنیا هم با اینکه این مفهوم از سابقه بیشتری برخوردار است ولی باز هم شرکت هایی هستند که حتی با آن تعارض دارند. شرکتها و موسسات داخلی هم از این قاعده مثتثنی نیستند. اما هم اکنون می بینیم که بسیاری از بنگاه های اقتصادی، نیاز به آن را کاملا حس کرده و درک کاملی پیدا کردند که صرفا توجه به بعد اقتصادی بنگاه کافی نیست.
فناوران - سعید گل محمدی افزود: سازمان ها خود متوجه شده اند که مشتریان نهایی شان به این موضوع اهمیت می دهند و ترجیح می دهند از کالا یا خدمات سازمانی استفاده کنند که قدم های بیشتری در زمینه مسوولیت اجتماعی برداشته است.