آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 252996
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1397 10:4
تعداد بازدید : 4893

مخابرات ایران 110 میلیون مشترک ثابت و همراه دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با توصیف نقش گسترده این شرکت در توسعه زیرساخت های مخابراتی کشور و همگامی با فناوری در تمام عرصه ها گفت: وجود ۱۱۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و همراه، کسب رتبه نخست حوزه ارتباطات در سال های متمادی و معرفی شرکت مخابرات ایران به عنوان قدرتمندترین شرکت مخابراتی غرب آسیا از مهم ترین دستاوردهای مجموعه مخابرات در طول ۴۰ سال گذشته است.
مخابرات.jpg
شرکت مخابرات ایران - سیدمجید صدری با تشریح خدمات مجموعه مخابرات در دوره​های مختلف انقلاب اسلامی گفت: تلاش مجاهدانه کارکنان این شرکت در دوران دفاع مقدس به​منظور حفظ پایداری ارتباطات و پس ​از آن، تبدیل شبکه و زیرساخت مخابرات کشور از آنالوگ به دیجیتال، از اقدامات اساسی و تأثیرگذار شرکت مخابرات ایران در طول چهل سال انقلاب پر افتخار اسلامی است.
صدری با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران از گذشته تا کنون به ​عنوان قدیمی​ترین، مجرب​ترین و گسترده​ترین اپراتور مخابراتی کشور، خود را موظف به بسترسازی برای توسعه ارتباطات مخابراتی کشور می​داند، افزود: وجود ۷ میلیون مشترک اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران و ظرفیت​سازی عظیم و گسترده با ایجاد شبکه ۱۶۰ هزار کیلومتری فیبر نوری (تانوما) برای ۷/۱ میلیون مشترک برای دریافت جدیدترین فناوری حوزه ارتباطات ثابت در جهان و ورود به عصر گیگا از فعالیت​های مهم شرکت مخابرات ایران در حوزه دیتا و اینترنت است.
وی با تشریح ارزش برند شرکت مخابرات ایران در بین تمام شرکت​های بزرگ کشور تصریح کرد: کسب استاندارد ارزش​آفرین برند ISO10668 و ثبت برند شرکت مخابرات ایران از فعالیت​های مهم مخابرات در تقویت هویت برند و پاسداری و صیانت از این برند ارزشمند ملی است.
صدری افزود: ارتقاء جایگاه شرکت مخابرات ایران در فضای بین​المللی، دریافت تقدیرنامه یونسکو در توسعه ارتباطات روستایی با ایجاد دسترسی برای ۵۱ هزار روستا در تلفن ثابت و ۱۵ هزار روستا در اینترنت پرسرعت و همچنین کسب رتبه نخست گروه ارتباطات و مخابرات در رتبه​بندی IMI از برگ​های زرین تلاش​های کارکنان و متخصصان شرکت مخابرات ایران در این دوران است.
وی با اظهار اینکه شرکت مخابرات ایران همواره به ​جز سوددهی به تضمین منافع تمام مشتریان خود در سراسر کشور توجه دارد، افزود: در همین راستا، شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۳ با اجرای طرح همکدسازی و حذف کدهای بین​شهری، گام مهمی در کاهش تعرفه مخابرات و مشتری مداری برداشت که با تحقق این موضوع در هزینه​های تمام مشترکان تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :