آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 253840
تاریخ انتشار : 8 اسفند 1397 10:55
تعداد بازدید : 6734

رونمایی «علی بابا» از بزرگ ترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه

صبح روز دوشنبه، 6 اسفند ماه، مراسم افتتاح بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه با حضور مدیران ارشد علی بابا و اصحاب رسانه های مطرح در محل ساختمان مرکز تماس علی بابا، واقع در شهرک اکباتان برگزار شد.
undefined
فناوران - در این مراسم ضمن بازدید نمایندگان رسانه‌ها از بخش‌های مختلف مرکز تماس علی‌بابا به عنوان بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه، مدیر مرکز تماس علی‌بابا در جریان معرفی بخش‌های مختلف علی‌بابا گفت، در حال حاضر علی‌بابا به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر، بزرگترین و همچنین مجهزترین مرکز تماس گردشگری در کشور و در خاورمیانه را با یک تیم 247 نفره در اختیار دارد که این تیم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات مسافران است.
علی اکبر سلطانلو افزود: تیم پشتیبانی علی‌بابا در 4 شیفت صبح، 2 شیفت بعد از ظهر و یک شیفت شب تا صبح پاسخگوی مسافران است و این تیم روزانه 8 هزار و 500 تماس ورودی و خروجی را پوشش می‌دهند.
مدیر مرکز تماس این شرکت با اشاره به این موضوع که خدمات پس از فروش عالی، پیگیری تمام درخواست‌های مشتری قبل از خرید تا انتهای سفر و پس از آن، پاسخگویی از کانال های ارتباط متفاوت تماس، ایمیل، پیامک، تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، توییتر، لینکداین، چت، مشتری مداری و جلب اعتماد مشتری و جبران خسارت، استرداد آنلاین از ویژگی‌های مرکز تماس علی‌باباست گفت: همچنین ساده‌سازی فرآیندهای مرکز تماس و جلوگیری از سردرگمی مشتری، نظارت دقیق روی تماس و عملکرد کارشناسان توسط یک تیم مجرب 10 نفره و فضای کاری مطلوب که منجر به روحیه عالی کارشناسان می شود و در مقابل سرویسی درجه یک به مشتری می دهند موجب شده است که مرکز تماس علی‌بابا بیشترین میزان رضایت از مشتریان را جلب کند.
در ادامه برنامه بازدید از مرکز تماس علی‌بابا، مسعود طباطبایی، مدیر ارشد اجرایی علی‌بابا با اشاره به رشد چشمگیر علی‌بابا به عنوان یک استارتاپ دانش‌بنیان گفت: «مرکز تماس علی‌بابا به زیرساخت و تجهیزات حرفه‌ای مجهز شده است و در حال برای انجام عملیات پشتیبانی از پنل‌های تخصصی علی‌بابا که توسط تیم فنی این شرکت توسعه داده شده است به تفکیک محصولات استفاده می‌شود. همچنین در مرکز تماس علی‌بابا از نرم‌افزار سیستم تلفنی، برای پاسخگویی تماس‌ها و مدیریت صف‌ها، CRM  برای ثبت و پیگیری تمام درخواست‌های مشتریان و ایجاد گردش کارهای متفاوت در مرکز تماس، پنل هلیوس، برای استخراج گزارش عملکرد روزانه کارشناسان و گزارش تماس‌های ساعتی هر صف، مانیتورهای بزرگ در کل سالن، برای نمایش آنلاین وضعیت تماس‌ها استفاده می‌شود.»
مدیر ارشد اجرایی علی‌بابا همچنین، ارائه خدمات پشتیبانی فراتر از انتظار مشتری، ایجاد باشگاه کارمندان مرکز تماس برای افزایش بهره‌وری کارشناسا‌ن، ارائه خدمات فرودگاهی ویژه به مشتریان، ارائه خدمات مشاوره سفر به مشتری  وتوسعه روش‌های جدید آموزش و ایجاد آکادمی آموزش مرکز تماس را از برنامه‌های آتی علی‌بابا برای مرکز تماس علی‌بابا عنوان کرد و گفت: « به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان، چند برنامه توسعه‌ای در دست اجرا داریم که عبارتند از راه‌اندازی سیستم کال‌بک برای مواقع شلوغ که مشتری انتخاب می‌کند ما با ایشان تماس بگیریم، سیستم تماس خودکار برای اطلاع رسانی‌ها، پیاده سازی مدل جدید نظرسنجی از عملکرد تیم پشتیبانی، پیاده‌سازی سیستم ارزیابی عملکرد ماهیانه کارشناسان و... برخی از این برنامه‌ها هستند.»


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :