آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 253981
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1397 11:13
تعداد بازدید : 99

معاون شرکت خدمات انفورماتیک:

زیرساخت فنی ادغام بانک ها فراهم است

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک تاکید کرد که زیرساخت های لازم برای تامین نظام یک پارچه بانک داری مترکز (core banking) بیش از چند هزار شعبه وجود دارد و بانک هایی که ادغام می شوند می توانند از این سیستم استفاده کنند.
undefined
ایسنا - فرهاد فائز با بیان اینکه در سال‌های گذشته شرکت خدمات انفورماتیک تمام تلاش خود را برای به‌روزرسانی، بهبود و توسعه نسخه اولیه محصول CORE Banking خود انجام داده است، اظهار کرد: از همین رو فعالیت‌های این شرکت در سالیان گذشته منجر به تولید و ارایه نسخه جدید این محصول شده است. وی افزود: این محصول تمامی خدمات مربوط به عموم مشتریان بانک‌ها را به صورت مکانیزه و یکپارچه فراهم می‌آورد و مدیریت و عملیات راهبری تمامی خدمات بانکی را از طریق دسترسی به پایگاه داده‌های مشترک، به صورت متمرکز ارایه می‌کند.
به گفته معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک انعطاف پذیری، مقیاس‌پذیری، امنیت بالا، مشتری محوری، افزایش بهره‌وری عملیاتی و کارایی، مدیریت هزینه‌های عملیاتی و نگه‌داشت و توانایی بیش‌تر در تبعیت و انطباق با الزامات قانونی داخلی و حتی‌المقدور خارجی، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است.
فائز با بیان اینکه تجربیات قبلی و دانش فنی شرکت خدمات انفورماتیک منجر به مدیریت چند ۱۰ میلیونی تراکنش‌های روزانه در بزرگترین بانک‌های کشور از جمله بانک ملی و صادرات شده است، تصریح کرد: این محصول از بیش از ۶۷ میلیون مشتری و ۷۵ میلیون حساب پشتیبانی می‌کند. وی با بیان اینکه شرکت خدمات انفورماتیک به دنبال کسب برتری از طریق نوسازی با کمترین هزینه ممکن است، گفت: در حال حاضر هر یک از محصولات ارائه شده در بازار دارای مزیت‌های رقابتی مخصوص خود است، به همین دلیل هم، مقایسه سامانه‌های موجود باید از وجوه مختلف مورد ارزیابی قرار گیرند. به عنوان مثال یکی از عمده برتری‌های یک سامانه، مقیاس پوشش شعب و مدیریت تراکنش‌های انبوه است که از این منظر این محصول، محصولی منحصر به فرد در بازار به شمار می‌آید. معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک افزود: توجه همزمان به چابکی و دسترسی‌پذیری سیستم‌ها از مقوله‌های دارای اهمیت از دید بانک‌داران است و ما سعی کرده‌ایم به این نیاز از طریق بازنگری در معماری سیستم پاسخ دهیم. با توجه به اینکه شرکت خدمات انفورماتیک توانسته منبع همه سرویس‌هایی که به بانک‌های بزرگ و نیز متوسط یا کوچک کشور می‌دهد را در اختیار داشته باشد، در نتیجه از این حیث به خدمات مشاوره و پشتیبانی شرکت‌های خارجی وابستگی ندارد که این تجربه باعث تداوم همکاری و اعتماد بانک‌های کشور شده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :