در دیدار مدیران عامل تاکید شد:
بهره گیری از تجربیات و تقویت روابط شرکت خدمات انفورماتیک و بانک ملت
مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از اين دیدار را که اولین حضور مدیران ارشد بانک ملت در شرکت خدمات انفورماتیک در دو دهه اخير بوده، استفاده از تجارب، گسترش و تعمیق روابط در مسیر توسعه فناوری های نوین و ورود به بازارهای مشترک کاری عنوان کردند.
فناوران - محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه که روز گذشته در شرکت خدمات انفورماتيک حضور يافته بود؛ اظهار امیدواری کرد که با توجه به رویکردهای جدید مدیران دو طرف، روز به روز شاهد گسترش همکاریها خواهيم بود.
در این نشست مرتضی ترک تبریزی، مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت با بیان آخرین دیدار مدیران ارشد طرفین در سال، گفت: در سالهای اخیر بدلیل پیادهسازی و راهبری سامانههای حاکمیتی توسط شرکت خدمات انفورماتیک، هرگز روابط دو طرف گسسته نبوده و در اغلب موارد، بانک ملت در پیوستن به سامانههای حاکمیتی جدید پیش قدم بوده است.
وی همچنین تاکید کرد که در هر اقدامی برای صنعت بانکی، هرگاه شرکت خدمات انفورماتیک پیشگام بوده؛ شاهد به ثمر نشستن نتایج آن بودهایم. تبريزي با ذکر برخی برنامههای مشترک، خواستار تقویت تعاملات برای رسیدن به راهکارهای اجرایی شد.
سيد ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نیز با موثر دانستن این نشستها، گفت: شرکت از هرگونه تعامل با تمامی بانکها به ویژه بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور استقبال میکند و در سایه تعاملات برد–برد، آینده روشنی برای گسترش روابط ترسیم کرده است.
بر اساس این گزارش فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک نیز این دیدار را که پس از سالها در سطح مديران ارشد محقق شده، تاریخی توصیف کرد و در ادامه برای آشنایی بیشتر حاضران در این نشست به معرفی اجمالی فعالیتهای شرکت پرداخت و در بخشی از سخنان خود با ارایه آماری به عملکرد بانک ملت در سامانههای حاکمیتی پرداخت.
گفتني است در این دیدار طرفین خواستار توسعه همکاریهای دو طرف بخصوص در حوزه بلاکچین و تبادل تجربیات در استفاده از تکنولوژیهای جدید در راهبری سایتها، شدند. همچنین در خاتمه این نشست، مديرعامل بانک ملت و هیات همراه از مرکز پایش شرکت خدمات انفورماتيک هم بازديد کردند.