آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 254938
تاریخ انتشار : 21 فروردین 1398 11:58
تعداد بازدید : 264

سامسونگ ایران پیشتاز پشتیبانی شبانه روزی از گوشی

در مراسم رونمایی گوشی های سری گلکسی S10 مدیرعامل سامسونگ موبایل، برنامه پشتیبانی 24 ساعته گوشی های تلفن همراه در تمامی روزهای هفته در سراسر جهان را معرفی کرد.
undefined
فناوران- این برنامه با هدف سرعت بخشیدن به رفع نیازهای کاربران و پوشش حداکثری پشتیبانی تلفن همراه سامسونگ تدوین شده‌است. این روند که قبلاً در برخی از بازارهای اصلی سامسونگ، از جمله ایران اجرایی شده بود، قرار است تا سال 2020 بصورت فراگیر و در همه بازارها اجرایی شود.
سامسونگ ایران جزو اولین بازارهایی بود که از ماه‎ها قبل از رونمایی گلکسی S10 و با هدف جلب رضایت مشتریان و ایجاد بهترین تجربه کاربری در حوزه موبایل، خدمات پشتیبانی خود در حوزه موبایل را بصورت شبانه‌روزی عرضه می‎کرد. براساس این برنامه، کاربران گوشی‎های همراه سامسونگ این امکان را دارند تا در هر ساعت از شبانه روز از طریق تماس با شماره 42132–021 مشکل یا درخواست خود را با کارشناسان این شرکت در میان گذاشته و پاسخ خود را دریافت کنند.
همزمان با اعلام برنامه جهانی سامسونگ برای شبانه روزی کردن خدمات پشتیبانی گوشی‎های همراه، این شرکت اعلام کرد «ما معتقدیم نوآوری حاصل بررسی و برآورده کردن نیازها و درخواست‎های کاربران‎مان است. بسیار خوشحالیم که در مرکز تماس تلفن همراه سامسونگ، آماده پاسخگویی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته هستیم.»
به این ترتیب کاربران در هر زمانی از شبانه‌روز می‏توانند از طریق تماس صوتی یا چت آنلاین با کارشناسان ارتباط برقرار کنند و در صورت نیاز کارشناسان از طریق اتصال از راه دور (Remote Management) به‌صورت آنی مشکلات کاربران را برطرف خواهند کرد.
یکی از خدمات دیجیتالی مرکز تماس موبایل سامسونگ درایران، ارائه خدمات از راه دور با استفاده از اپلیکیشن راهنمای هوشمند یا همان Smart Tutor  است. با بهره‌گیری از این سرویس کارشناسان مرکز تماس موبایل از طریق اینترنت به گوشی کاربران متصل می‌شوند و مانند زمانی که گوشی را در دست دارند، می‌توانند مشکلات نرم‌افزاری دستگاه را تشخیص داده و برطرف کنند.در واقع با استفاده از برنامه Smart Tutor، بدون نیاز به مراجعه به مراکز خدمات، کاربر از طریق اینترنت با کارشناس فنی ارتباط برقرار کرده و با اجازه و تایید مشتری، کارشناس مربوطه به گوشی‌ و تبلت او وصل شده و ایراد نرم‌افزاری دستگاه را رفع می‌کند. 
برای استفاده از این خدمات، می‌بایست اپلیکیشن Smart Tutor  دانلود و نصب شود و اتصال به کارشناسان فنی با راهنمایی آنها انجام خواهد شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :