آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 256856
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1398 11:45
تعداد بازدید : 4759

اعتراض شرکت های اینترنتی به «اتهام کم فروشی»

رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: پس از انتشار گزارش کم فروشی ۵ تا ۸ درصدی اپراتورهای اینترنت، این شرکت ها مستندات زیادی مبنی بر عدم کم فروشی ارایه کرده و این مغایرت را جبران کردند.
undefined
رگولاتوری - حسین فلاح جوشقانی گفت: پس از انتشار گزارش مبنی بر وجود مغایرت در بسته های اینترنتی برخی از دارندگان موافقت نامه پروانه ارتباطات ثابت و الزام آنان به جبران خدمات برای مشترکان، شرکت های مخابرات ایران، پارسان لین ارتباطات، پیشگامان توسعه ارتباطات، داده پردازی فن آوا و گروه فناوری ارتباطات شاتل، این موضوع را در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته اند.
وی افزود: با توجه به اینکه شرکت های ارایه کننده خدمات اینترنت ثابت خدمات خود را به صورت غیرحجمی ارایه می کنند، این موضوع باید در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته شود. بر همین اساس تمامی شرکت های ارتباطات ثابت از جمله شرکت های فوق در محاسبه آستانه مصرف منصفانه، ۵ تا ۸ درصد اعلام شده در نامه رگولاتوری را مدنظر قرار داده اند.
فلاح جوشقانی تاکید کرد: لازمه تحقق این موضوع، پیاده سازی در سیستم های امور مشترکان اپراتورها است که با پیگیری رگولاتوری به طور کامل در این هفته پیاده سازی خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه پس از اعلام رگولاتوری اکثر این شرکت ها ضمن اعتراض به موضوع، مستندات زیادی مبنی بر عدم کم فروشی به سازمان ارایه کرده اند، گفت: رگولاتوری نیز این مستندات را بررسی و در برخی موارد اندازه گیری مجدد انجام داده است که نتایج نهایی اندازه گیری های جدید نیز طی هفته جاری اطلاع رسانی 
می شود.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: رگولاتوری بر اجرای الزامات به طور دقیق نظارت می کند و اپراتورها نیز به منظور جلب رضایت مشترکان و حفظ حقوق آنها اقدامات لازم را انجام می دهند. مشترکان در صورت مشاهده مغایرت می توانند با تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به سایت 195.cra.ir شکایت خود را در این زمینه ثبت کنند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :