دو فراخوان جدید پست برای همکاری با بخش خصوصی
شرکت پست برای همکاری با بخش خصوصی در ایجاد و بهره برداری از سامانه مرکز تماس مشتریان و انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیکی فراخوان داد.
فناوران - براساس فراخوان این شرکت، "ایجاد و بهره برداری از سامانه مرکز تماس مشتریان" برون سپاری خواهد شد.
در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارایه زیرساخت های نرم افزاری بر عهده شرکت کننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است. بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (6 مرداد) ارایه کنند.
شرکت پست برای انتخاب شریک تجاری در حوزه تجارت الکترونیکی نیز فراخوان داد. این شرکت در نظر دارد به استناد بند 11 ماده 5 اساسنامه با موضوع "نظارت بر قبول، حمل و رهسپاري و توزيع كليه مرسولات خريد و فروش اينترنتي و همچنين مديريت وجوه حاصله در سطح داخلي و بين المللي (درگاه)"، به منظور تحقق شاخص هاي سرعت، دقت و امنيت مطابق استانداردهاي تعيين شده، "تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک" را با مشارکت بخش خصوصی گسترش دهد.
براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تأمین و ارایه زیرساخت های نرم افزاری بر عهده شرکت کننده و بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت شده است مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف 14 روز کاری از تاریخ انتشار (6 مرداد) ارایه دهند.