آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 258658
تاریخ انتشار : 26 مرداد 1398 13:24
تعداد بازدید : 399

مرز بازاریابی سنتی و دیجیتال از بین رفته است

همایش ملی «بازاریابی در عصر دیجیتال» با هدف بررسی تقابل بین سنت و مدرنیته، به همت مؤسسه توسعه مدیریت و فن معنا و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی روز ۱۷ مرداد ۹۸ در مرکز همایش های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
undefined

فناوران- دکتر جواد حکیم زاده، مشاور ارشد و مدرس مدیریت، در سخنرانی خود به تأثیر انقلاب های صنعتی چهارم و پنجم بر کسب وکارها پرداخت و دورنمایی از آینده بازاریابی در ایران را تصویر کرد. 
دکتر مرتضی بهنام، عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران در سخنرانی خود در همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال، تعریف نقش روابط عمومی در سازمان های ایرانی را تابع دیدگاه های سنتی دانست و اشتباه روابط عمومی ها را در این خواند که فکر می کنند روابط عمومی دیجیتال صرفا به معنی استفاده از ابزارهای دیجیتال است؛ درحالی که روابط عمومی در سازمان فراتر از استفاده صرف از ابزارها است!
 دکتر فرشاد فاطمی، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه، یکی دیگر از سخنرانان همایش ملی بازاریابی در عصر دیجیتال، با تکیه بر مفاهیم علوم رفتاری و ملاحظات و تاثیرات آن بر علم بازاریابی بیان داشت: علوم رفتاری نشان می دهد انسان ها مثل مدل های اقتصادی که اعتقاد دارند می توان رفتارها را پیش بینی کرد، عمل نمی کنند. وی سپس با مثال هایی از کاربرد علوم رفتاری بر انتخاب و تصمیم مشتریان به بسط این مفهوم پرداخت.
احمدعلی فرهودی، مدیر یکی از آژانس های تبلیغاتی فعال کشور نیز گفت: در عصر دیجیتال، مرز بین بازاریابی سنتی و دیجیتال از میان رفته است و این دو در تار و پود یک دیگر تنیده شده اند.
دکتر حمید رضا جعفری، دبیر کمیته علمی همایش و مشاور کسب وکار و بازاریابی در صنایع سلامت نیز با پخش ویدئویی از یکی از صاحب نظران حرفه نورومارکتینگ، به معرفی این رسته جدید از بازایابی و کاربردها و تأثیرات عمیق آن پرداخت.
ایمان رحمتی زاده، مدیر ارشد شرکت خدمات بازاریابی دیجیتال Quantcast آمریکا، طی سخنرانی ویدئویی و از راه دور، دیجیتال مارکتینگ در سیلیکون ولی آمریکا راجع به استفاده از داده ها و نشر آن قطره چکانی آن در همراه کردن مخاطب ترندهایی از بازاریابی نوین را مطرح کرد. 
در پایان این همایش نیز پنل رویارویی دو دیگاه سنتی و مدرن در بازاریابی با حضور نمایندگانی از هر دو طیف از شبکه بازاریابی سنت و دیجیتال برگزار شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :