آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 264211
تاریخ انتشار : 27 آذر 1398 11:36
تعداد بازدید : 5096

به دلیل استفاده از تجهیزات داخلی اتفاق افتاد

74 میلیون یورو صرفه جویی ارزی در شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران، با هدف محوری حمایت از تولید داخلی و ارایه راهکارهای تجاری در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شده است.
undefined

فناوران- محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزه توسعه، حمایت از تولیدات داخلی است، گفت: با همین رویکرد نیز در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شده ایم.
وی افزود: در دو سال  گذشته، قدم های بلندی در جهت بکارگیری تجهیزات داخلی در شبکه و خدمات شرکت مخابرات ایران برداشته شده که منجر به صرفه جویی ارزی 74 میلیون یورویی شده است. 
بیدخام با بیان اینکه رویکرد شرکت مخابرات، تامین تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی با رعایت تمامی مسایل قانونی بوده است، گفت: با توجه به مراحل تست و آزمایش این محصولات و تجهیزات که در شرکت مخابرات ایران انجام می شود و با توجه به شاخص های موجود، می توان گفت که کیفیت این تجهیزات در حد قابل قبولی است و شرکت ها در حال تلاش هستند که کیفیت محصولات شان را به نمونه های خارجی نزدیک تر کنند.
بیدخام رویکرد دیگر شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس را معرفی سرویس های تجاری اعلام کرد و گفت: سرویس هایی مانند LPS و فراد را در نمایشگاه امسال معرفی می کنیم.
به گفته وی، گروه ای مذاکره کننده شرکت مخابرات ایران نیز در نمایشگاه فعالند و سرویس های تجاری را به سایر شرکت ها و سازمان های حاضر معرفی می کنند.
بیدخام درباره نمایشگاه تلکام نیز گفت: به هر حال تلکام نمایشگاهی 19 ساله با برندی شناخته شده بود که هر ساله در زمان مشخص و با سالن های پرتعداد برگزار می شد. نظر شخصی من این است که تلکام به وضعیت قبلی برگردد و در عین حال نقاط ضعف آن جبران شود، زیرا تلکام پلاس با این شرایط، انتظارات را برآورده نمی کند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :