آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 268390
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1399 12:7
تعداد بازدید : 4743

ارایه گزارش عملکرد ایرانسل در ایام شیوع کرونا

مدیرعامل ایرانسل در یک گفت وگوی زندۀ اینستاگرامی، ضمن آرزوی بهبود شرایط کشور و رهایی از ویروس منحوس کرونا و تشکر از جانفشانی پزشکان، پرستان و کادر درمان، کارکنان زیرساخت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور را بخش دیگری نامید که مانند کادر درمان، با از خودگذشتگی تلاش می کنند زیرساخت ارتباطی را پایدار نگهدارند و در زمان در خانه ماندن مردم، نیازهای روزمره آنان از راه دور تأمین شود.
undefined

فناوران- بیژن عباسی آرند، در گفت وگوی زنده با مخاطبانش از طریق حساب رسمی خود در اینستاگرام که از ساعت 21 پنجشنبه شب 28 فروردین 1399 آغاز شد، با بیان اینکه ایرانسل اولین شرکتی بود که توانست شرایط کرونایی را به درستی تحلیل کند و زمینۀ عملکرد پرسنل را به صورتی تدارک ببیند که کمترین آسیب و خطر متوجه آنان باشد و با دورکاری، هم عملکرد و کسب وکار شرکت ادامه پیدا کند و هم همکاران در فضای آرامتری به فعالیت بپردازند، از ارائۀ تجربۀ ایرانسل به گروه MTN و استفاده از این تجربه در سایر کشورهایی که گروه مخابراتی MTN در آنها فعال است خبر داد. عباسی آرند همچنین درباره همکاری با مجلس شورای اسلامی برای برگزاری جلسات آنلاین، این موضوع را از جمله تجربه های ارزندۀ شرایط کرونایی برشمرد و از برگزاری نشست هایی با قوۀ قضائیه برای برگزاری جلسات دادگاه ها به صورت آنلاین و ویدئو کنفرانسی بر بستر زیرساخت ایرانسل خبر داد. عباسی آرند با بیان پروژۀ «تحول دیجیتال» در ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران، وجود زیرساخت های بی نظیر دیجیتال را از جمله مهمترین عواملی نامید که امکان انجام کار از راه دور را به سرعت برای کارکنان ایرانسل فراهم کرد. وی با بیان اینکه ارائۀ بستۀ 100 گیگابایتی اینترنت ثابت در ایام نوروز، موجب افزایش تماس مشترکان با ایرانسل شد، از پاسخگویی به مجموع بیش از 2میلیون و 300 هزار تماس در این ایام خبر داد. مدیرعامل ایرانسل با مناسب دانستن وضعیت شاخص های کلیدی عملکرد این شرکت، بخش پروژه و نصب سایت های جدید را موردی دانست که به دلیل شرایط کشور دچار محدودیت بوده است ولی با وجود این، تلاش شده تا با اخذ مجوزهای لازم، از توقف کار و خدمت به مردم ممانعت شود.
وی همچنین با بیان پیک ترافیک بی سابقه در شبکۀ اینترنت کشور و مصرف بالای دیتا به خصوص در ایام نوروز گفت: با وجود محدودیت جدی در فضای فرکانسی، با تلاش و مدیریت مناسب تیم شبکۀ ایرانسل و با به کارگیری تمام ظرفیت های موجود، از پیک مصرف نوروز با موفقیت عبور کردیم. هر چند در برخی موارد احتمالی، تجربۀ مشتری به ناچار کمی دچار افت می شد.
منبع: ایرانسل 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :