آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 268485
تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1399 12:0
تعداد بازدید : 4724

رسیدگی به شکایات در سایت اتحادیه دستگاه های مخابراتی

رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران گفت: رسیدگی به شکایات با ثبت اطلاعات در سایت اتحادیه تسریع شده است.
undefined

فناوران- مهدی محبی رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: در شرایط کنونی که کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه است، تلاش همه دولتمردان و آحاد جامعه بر کم کردن تردد های شهری و بین شهری است، لذا بکارگیری تکنولوژی در خریدها و کسب و کارهای اینترنتی بر همین پایه تا حد زیادی توانسته به کمک کنترل شیوع بیشتر این بیماری کند.
محبی افزود: در همین راستا اتحادیه دستگاه های مخابراتی برآن شده است تا برای رسیدگی به شکایات افراد در خصوص دستگاه های مخابراتی و ارتباطی تمهیداتی بیندیشد تا ضمن جلوگیری از تجمع شاکیان و رسیدگی بموقع و سریع این شکایات، از تردد های شهری جلوگیری به عمل آورد.
وی ادامه داد: افراد می توانند با ورود به سایت اتحادیه دستگاه های مخابراتی تهران(TTU.IR)  و ثبت اطلاعات درخواست شده طبق دستورالعمل درج شده، شکایت خود را در همان محل زندگی و کار خود به ثبت برسانند تا در سریعترین زمان ممکن، اتحادیه به شکایت شاکیان رسیدگی کند.
رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اضافه کرد: شرکت های مربوطه ملزم هستند تابع قوانین به شکایات ارسالی رسیدگی کرده و از قوانین تخطی نکنند.
منبع: اتاق اصناف 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :