آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 268711
تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1399 12:48
تعداد بازدید : 3098

کم فروشی خدمات اینترنتی اپراتورها را گزارش کنید

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه اندازی شده است. کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با مراجعه به سایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.
undefined

فناوران - همچنین با راه اندازی سامانه نت سنج پلاس هر ایرانی در هر مکانی می تواند ببیند که چه شرکت هایی خدماتشان ارایه می شود؟ کیفیت پوشش چیست؟ میزان سرعتی که می تواند دریافت کند چقدر است؟ شکایات مردم در آن منطقه چه بوده است؟ و اندازه گیری های کیفی چه می گوید؟ همچنین علاوه بر اطلاعات رگولاتوری، نظراتی که کاربران منعکس می کنند هم در این سامانه وجود دارد و هر یک از کاربران در هر نقطه از کشور می توانند انتخاب کنند که کدام اپراتور چه سرویسی می دهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوند. در این راستا پیمان قره داغی  مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با بیان تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر حفظ حقوق مشترکان به عنوان مهمترین اولویت رگولاتوری گفت: با توجه به شکایت های دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده است. شکایت های اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درباره ارایه نشدن کامل خدمات خریداری شده که در سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ درج شده اند با دقت بررسی و در کمترین زمان پاسخ داده می شود.
منبع: ایسنا


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :