آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 269123
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1399 14:26
تعداد بازدید : 3092

رییس مرکز توسعه تجارت فناوری:

بازار و فروش محصولات فناورانه ارتقا می یابد

مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی از جمله مراکزی است که با هدف تبدیل شدن به معین و توسعه دهنده تجارت های فناورانه تاسیس شد.
undefined

فناوران - این مرکز در نظر دارد تا همزمان در هر دو بازار ملی و بین الملی، توسعه بازار و فروش محصولات فناورانه را ارتقاء بخشد.
میلاد صدر خانلو رییس مرکز توسعه تجارت فناوری در این باره گفت: یکی از اولویت های اصلی این مرکز این است که ویترینی به گستره تمام کشور ایجاد کند تا به دیده شدن محصولات فناورانه شرکت ها و توسعه بازار و افزایش فروش آنها کمک 
کند.
صدرخانلو در توضیح برنامه های این مرکز افزود: مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس  معاونت علمی در ماه های پایانی سال 98 فعالیت خود را آغاز و با هدف توسعه بازار داخلی و بین المللی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی برنامه ریزی خود را ارائه کرده است.
وی که ریاست شبکه فن بازار ملی معاونت علمی را نیز بر عهده دارد، بر همکاری فشرده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: تلاش داریم تا تجارب و ظرفیت های مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس از طریق شبکه گسترده و کشوری فن بازار ملی به تمام کشور و کلیت گستره زیست بوم تسری یابد.
رییس مرکز توسعه تجارت فناوری علمی، بازار مورد نظر این مرکز را به دو دسته ملی و بین الملی تقسیم کرد و گفت:  صادرات فناوری از جمله اهداف با اولویت بالا در این مرکز محسوب می شود. در توسعه بازار ملی فناوری، نظام مند کردن، ارتقای برند تجاری محصولات شرکت های عضو پارک فناوری پردیس  معاونت علمی و عرضه گسترده تر این محصولات در داخل کشور را نیز مد نظر داریم.
وی افزود: همچنین در صورت تامین الزامات مربوطه، از سامانه ای با موضوع «احصای نیاز برای تقویت ارتباط میان شرکت های پارک فناوری پردیس و صنایع» رونمایی خواهد شد که این سامانه به شرکت ها امکان پاسخ دهی بیشتری به نیازهای اعلام شده از طرف صنایع می بخشد.
منبع: معاونت علمی ریاست جمهوری


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :