آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 270542
تاریخ انتشار : 7 مرداد 1399 10:16
تعداد بازدید : 4709

پنج شاهین «جشنوارۀ تبلیغات ایران» بر شانۀ ایرانسل نشست

ایرانسل، نخستین ارائه دهندۀ شبکۀ نسل پنج تلفن همراه در ایران، پنج شاهین را از پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران» به دست آورد.
undefined

فناوران- عصر یکشنبه ۵ مرداد ماه، پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با حضور بزرگان عرصۀ تبلیغات و نیز مدیران ارشد دولتی و فعالان روابط عمومی و تبلیغات سازمان ها و شرکت ها برگزار شد و ایرانسل پنج نشان شاهین این جشنواره، از جمله رتبه نخست و نشان «شاهین طلایی» در سه بخش مسؤولیت اجتماعی، تبلیغات دیجیتال و پوستر تبلیغاتی و نیز شاهین نقره ای بخش تیزر تلویزیونی و شاهین برنزی بخش آگهی رادیویی را دریافت کرد.
در این مراسم که با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، شاهین طلایی بخش ویژۀ «مسؤولیت اجتماعی شرکتی» را به همراه شرکت ایران خودرو از آن خود کرد. در این بخش، رتبه های دوم و سوم، به ترتیب به شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، تعلق گرفت. ایرانسل، همچنین در بخش تبلیغات دیجیتال-ویدئوی تبلیغاتی (به خاطر ویدیوی یلدا) و طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی-پوستر (کمپین گیگ می باره) نیز موفق به دریافت رتبۀ نخست جشنواره و نشان شاهین طلایی شد. ایرانسل علاوه بر این، در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-تیزر تلویزیونی، رتبۀ دوم (نشان شاهین نقره ای) و در بخش تبلیغات دیداری و شنیداری-آنونس (آگهی رادیویی) نیز رتبۀ سوم (نشان شاهین برنزی) را از آن خود کرد.
پنجمین دورۀ «جشنوارۀ تبلیغات ایران»، با هدف معرفی و تقدیر از فعالان برتر عرصۀ تبلیغات، به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد.
منبع:روابط عمومی ایرانسل


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :