آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 272378
تاریخ انتشار : 12 مهر 1399 10:22
تعداد بازدید : 4461

خدمات «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان» افتتاح شد

مراسم راه اندازی آزمایشیِ «خدمات ارتباط با مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان» صبح چهارشنبه ۹ مهر ماه، همزمان با روز جهانی ناشنوایان برگزار شد.
undefined

فناوران- ایرانسل نخستین بار در ایران، این امکان را فراهم کرده تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند. این خدمات در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده و در آینده نزدیک، امکان ارائه آن به تمام جامعه ناشنوایان وجود خواهد داشت. بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت: با توسعه پرشتاب فناوری، حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در زمره حوزه هایی است که متناسب با شرایط جامعه، در حال توسعه است و ظرفیت هایی را فراهم می کند تا بخشی از آحاد جامعه که دارای محدودیت هایی هستند، نیز خدمات لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه خدمات ویژه ناشنوایان ایرانسل، در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده است، تأکید کرد که با دریافت بازخوردها، در ۱۳ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان، این خدمات به صورت دائمی ارائه می شود.

عباسی آرند با اعلام آمادگی ایرانسل برای انتقال تجربه و نیز در دسترس قرار دادن این نوع از خدمات به سازمان های خدمات عمومی و سایر شرکت های متقاضی، ابراز امیدواری کرد که در کشور، امکان ارائه خدمات شایسته و قابل قبول در همه ابعاد، برای اقشاری که در ظاهر دارای محدودیت هستند، فراهم شود. مدیرعامل ایرانسل تأکید کرد: توسعۀ این گونه خدمات را در قالب کارگروه های مربوطه در تعامل با سازمان بهزیستی، پیگیری خواهیم کرد.

در بخش پایانی این مراسم، با حضور مدیرعامل ایرانسل و نمایندگان جامعه ناشنوایان، خدمات مشتریان ایرانسل، ویژه ناشنوایان، به صورت آزمایشی افتتاح شد و یکی از مشترکان ناشنوا، از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان ایرانسل، پشتیبانی لازم را دریافت کرد.




نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :