آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 273535
تاریخ انتشار : 9 آذر 1399 11:45
تعداد بازدید : 2604

بازاریابی بین المللی رایگان انجام می شود

مرکز توسعه تجارت فناوری برای توسعه بازار محصولات فناورانه اقدامات موثری را انجام می دهد که بازاریابی صادرات یکی از آنها است.
undefined

فناوران- به گفته میلاد صدر خانلو رییس مرکز توسعه تجارت فناوری، این مرکز حمایت های مختلفی را در عرصه توسعه بازارهای صادراتی به شرکت های نوآور، ارائه می دهد. حمایت از حضور شرکت ها در رویدادهای بین المللی و تورهای تجاری و علمی، کمک هزینه دریافت گواهینامه ها و استانداردهای بین الملی و بسته حمایتی تحقیقات بازار از جمله حمایت های این مرکز است.وی در ادامه گفت: یکی از مهمترین مسایل در توسعه صادرات، بازاریابی بین المللی است. بر این اساس این مرکز با حساسیت خاصی تعدادی کارگزار بین المللی را انتخاب کرد تا به عنوان نماینده مرکز وظیفه بازاریابی را بر عهده بگیرند. از نقاط مثبت این طرح، رایگان بودن آن است. در واقع هیچ کارگزاری حق ندارد تا هیچ وجهی بابت بازاریابی از شرکتی دریافت کند. تا زمانی که آن شرکت موفق شود تا بابت فروش محصول قرارداد منعقد کند.

صدرخانلو با بیان جزییات دیگر طرح بازاریابی بین المللی گفت: در حقیقت کارگزار تنها زمانی می تواند بابت بازاریابی کارمزدی بگیرد، که این فعالیت بازاریابی به نتیجه رسیده و فروش اتفاق افتاده باشد.

منبع:معاونت علمی



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :