توصيه يك كارمند پست به شركت ايرانسل
يكي از كاركنان شركت پست تبريز با توجه به مشكلات كاربران شركت ايرانسل در دريافت سيم كارت هديه و مراجعات متعدد به شركت پست، با ارسال مطلبي پيشنهادهایی را خطاب به شركت ايرانسل براي رفع اين مشكل ارايه كرد.
آی تی آنالایز– متن كامل اين نامه به اين شرح است: من یک کارمند پست در تبریز هستم خدمت شما مسوولین ایرانسل باید برسانم سیمکارتهای هدیه ایرانسل ارسالی از تهران اکثرا با آدرسهای ناقص و اشتباه به ادارات پست واصل میشود به طوری که درصد آن نسبت به مرسولات پستی دیگر بسیار بالاست و این امر باعث انباشته شدن سیمکارتها در باجههای معطله ادارات پست میشود و با توجه به عدم آگاهیرسانی به مردم جهت مراجعه و تحویل سیمکارتها پس از مهلت قانونی مقرر به مرکز ایرانسل در تهران عودت میگردند از شما خواهشمندم:
1- به متصدیان ثبت آدرس گیرندگان سیمکارتها که قبل از تحویل به پست این کار را انجام میدهند آموزش لازم را جهت درج آدرس کامل و دقیق بدهید.
2- پس از تحویل سیمکارتها به پست در صورت عدم فعال بودن سیمکارت هدیه بعد از یک فاصله زمانی منطقی ( مثلا 15 روز ) گیرنده سیمکارت را با ارسال پیامک جهت تحویل سیمکارت از پست راهنمایی کنید.
ضمنا اگر در پیامک مذکور شماره بارکد سیمکارت هدیه را نیز برای مشتری ارسال نمایید خیلی بهتر است.