نخستین روزکاری ام در روزنامه فناوران، سردبیر روزنامه به من خبرنگار تازه وارد گفت: باید به دل بازار بزنی و از کف بازار خبر تهیه کنی. سردبیر آدرس بازارهای تخصصی را به عنوان حوزه های خبری من داد و من رهسپار شدم برای شکار خبر و سوژه. پاساژ ایرانیان، پاساژ ولیعصر و ایران، پاسارگاد و رضا مقصد من شد برای شنیدن گلایه و درددل بازار و انعکاس آن در فناوران و من سرشار ازامید و انرژی به دل بازار زدم. اما در روز نخست به جز یکی از کسبه پاساژ ولیعصر که بعدها به کانال معتبر من در تایید اخبار تبدیل شد، کسی رسالت اصلی من را درک نکرد و اکثرا من را به اشتباه بازاریابی دانستند که باید دست به سرش کرد. عده ای هم از ترس عواقب اظهارنظر و درددل با رسانه، خاموش ماندند.