fanavaran
آخرین اخبار
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 2299

صدور گواهی پایان کار ساختمان در دفاتر خدمات الکترونیکي فرامنطقه ای می شود

مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران با اشاره به اینکه برون سپاری و هوشمندسازی از سیاست های شهرداری تهران است، گفت: بیش از 95 درصد وظایف حوزه شهرسازی تاکنون به دفاتر خدمات الکترونیکي واگذار شده است و به زودی بخشی از وظایف این حوزه به شکل فرا منطقه ای در این دفاتر انجام خواهد شد.

شهرداری تهران-  مجتبی طبقی با بیان این مطلب افزود: با واگذاری بیش از 95 درصد وظایف تصدی‌گری حوزه شهرسازی و معماری به دفاتر خدمات الکترونیکي، فرامنطقه‌ای شدن بخشی از خدمات از اقداماتی است که در دست انجام است.
وی افزود: در این راستا و در اولین گام، صدور گواهی پایان کار ساختمانی در دفاتر به شکل فرا‌منطقه‌ای انجام می‌شود که تهیه بستر نرم‌افزاری برای انجام این کار به تدریج در حال
 انجام است.
طبقی گفت: این اقدام ابتدا به طور آزمایشی انجام می‌شود و پس از آن شهروندان می‌توانند برای صدور گواهی پایان کار ساختمان خود به دفاتر خدمات الکترونیکي در سطح شهر تهران
مراجعه کنند.
به گفته مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران،  برون‌سپاری و واگذاری وظایف به بخش خصوصی از حوزه شهرسازی و معماری آغاز شده است که با توجه به سیاست هوشمندسازی و برون‌سپاری شهرداری این کار به تدریج برای سایر معاونت‌ها نیز درحال انجام است.
وی افزود: طرح ترافیک، عوارض نوسازی و عوارض خودرو از موضوعاتی است که به دفاتر واگذار شده است و در آینده نزدیک خدمات دیگری در حوزه فضای سبز، ایمنی و آتش‌نشانی نیز در فاتر خدمات الکترونیکي به انجام خواهد رسید.
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: هم اکنون 20 محور از وظایف خدماتی حوزه شهرداری در دفاتر خدمات الکترونیکي انجام می‌شود که امیدواریم این خدمات تا پایان سال به 50 محور افزایش یابد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :